Top latest Five 7 koğuştaki mucize Urban news

Wiki Article

علی عسکری شهرستان گلوگاه دارای جنگل بینظیر و دریای آرام و در فاصله بسی...

موزه حیات وحش دارآباد

» استان تهران » جاذبه های گردشگری تهران » معرفی بازارهای تهران از بازارهای قدیمی تا مراکز خرید لوکس

از شرق تا غرب تهران چندین بازار مبلمان متنوع وجود دارد. اگر دوست دارید بعد از چند وقت دکوراسیون منزلتان را عوض کنید، بد نیست سری به این بازارها بزنید.

هر نوع ظرفی که نیاز داشته باشید را با یک اشاره می‌توانید در شوش پیدا کنید، تنوع ظروف شوش خیلی زیاد است؛ به طوری که نمی‌توانید تمام مغازه‌ها و تمام ظرف‌ها را چک کنید و بعد خرید کنید.

لوازم برقی از آن دسته واجباتی هستند که باید در هر خانه‌ای حضور داشته باشند. برای خرید لوازم برقی منزل باید حسابی بگردید تا برند معتبر را با توجه به نیازتان پیدا کنید.

میدان شوش یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید ارزان در check here تهران است که در زمینه فروش لوازم منزل رونق پیدا کرده است. البته ارزان بودن همه جا ویژگی مثبت نیست! ممکن است جنس تقلبی را به بهانه قیمت مناسب به شما بفروشند و شما متوجه این مسئله نشوید.

عمده فروشان وفروشگاهای عمده فروشی در صالح ابادبسیار متنوع ونسبت به نوع کالا واجناسی که درارائه مینمایندنیز مورد دسته بندی قرار میگیرد که به عنوان نمونه میتوان از عمده فروشان اسباب بازی صالح اباد-عمده فروشان بلور کریستال-عمده فروشان لوازم اشپزخانه صالح ابادنام برد

شاید قیمت‌ها در جاجرود کمتر از دلاوران باشد، اما باید هزینه‌ی اضافی که برای حمل و نقل به تهران بپردازید را هم در نظر بگیرید.

آدرس عمده فروشی ماریا مد: بازار بزرگ تهران، بازار مسگرها، جنب گذر اول سرای ملی، پاساژ کویتی‌های ملت، ورودی پاساژ

خیلی‌ها هستند که حتی در این شرایط اقنصادی، لباس تولید می‌کنند. لباس های باکیفیت ایرانی که خیلی راحت برندهای خارجی را به چالش می‌کشند.

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تهران، مرکز خرید پلازا است. این مرکز خرید در شمال تهران و منطقه زعفرانیه واقع شده است و یک گزینه ایده‌ال برای خریدهای لوکس به حساب می‌آید.

برای رفتن به پاساژ قدیر باید به آدرس خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سیروس، کوچه مرادی بروید.

بهترین آپارتمان مبله و ویلا در تهران و شهرهای اطراف را می‌توانید در پینورست پیدا کنید. 

Report this wiki page